lördag 8 november 2014

störigt

har ett irriterande problem just nu, nämligen att jag har bytt abonnemang men slarvat bort det nya simkortet jag skulle ha fått (eller så har jag inte fått det alls, enligt killen i supporten skulle det vara med i försändelsen med den nya telefonen och hörlurarna jag fick för flera veckor sen men jag såg inget simkort nånstans? argh) och nu har mitt gamla abonnemang stängts av (eftersom telefonnumret fördes över till det nya abonnemanget idag) så jag har ingen mobil alls. jag beställde ett nytt simkort för flera dagar sen men det kom inte idag fredag heller så då får jag alltså gå hela helgen utan fungerande mobil. vilket inte hade varit nåt problem normalt sett då jag bara pratar i telefon typ en gång i veckan och nästan aldrig messar, men JUST DENNA HELG befinner jag mig i en lite delikat situation där jag väntar telefonsamtal från en ny bekantskap som bara har mitt telefonnummer och inga andra möjligheter att kontakta mig (nej, inte nån ny "flört" eller liknande, det är lite speciellt men vill inte säga för mycket). argh. vad ska hen tro när hen bara får "numret ej tillgängligt" i öronen, att jag flytt fältet? åh det är så förargligt.
ja det finns väl inget jag kan göra, men det är bäst att det där simkortet dyker upp på måndag i alla fall.
plus att jag är irriterad av andra skäl och har missat sömntåget trots jättesömnberövad p.g.a. orsaker. ja ja godnatt. lär väl sova tills efter solen har gått ner nu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar