måndag 9 februari 2015

100 frågor del 9

81. Svär du ofta? 
Ja :)

82. Sverige när det är som bäst? 
I syrenernas tid. Men det är som värst då också. *emo*

83. Kan du åka slalom? 
Har varit med på skidsemestrar några gånger som barn men fastnade aldrig för skidåkning som aktivitet.

84. Vad har du ätit i dag? 
Hjälp... just idag har jag ätit överblivet godis och två mackor till frukost, sen ätit lunch på McDonalds, sen en påse chips till middag och en semla. Riktigt så mycket carbs brukar jag inte äta en vanlig dag, men det blir en del om man säger.

85. Vad har du för utbildning? 
Oavslutade civilingenjörsstudier.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? 
Äh, kommer inte på nåt käckt svar. (Obs hatar ej min kropp.)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Nagelbanden, för att jag alltid har två kilo död torr ful hud där hur jag än pillar och klipper och filar och smörjer.

88. Vilken är din bästa egenskap? 
Har en hyfsat aktiv självkritik (eller har jag det?)

89. Vilken är din sämsta egenskap? 
Vet inte var jag ska börja... Noll initiativförmåga, pytteliten bekvämlighetszon som jag går ut ur högst två gånger om året, prokrastineringsbeteende av orimliga mått, självmedveten och -upptagen intill vansinne o.s.v.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? 
Kommer inte på några. Eller jo, Erik den helige kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar