torsdag 18 december 2014

100 frågor del 1

Jaha så har det blitt strul med Försäkringskassan, hoppas verkligen den där sjukanmälningsblanketten de påstår att de skickat kommer imorgon för annars kommer allt att bli så jähähähähävla krångligt eftersom jag ska resa bort och afedjgkagkjöargd rövennnnnn.
Tänkte börja göra den här 100 frågor-grejen som alla Nöjesguiden-bloggare håller på med, bara för att jag kan såklart. Så får vi se om jag blir lite gladare.

1. Hur gammal är du om fem år?
Nästan 36. Tja... det är som det är :/

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? 
Ingen

3. Hur lång är du? 
Typ 1.68 meter

4. Vilken är den senaste filmen du sett? 
Hmm... jag brukar se filmer på Netflix ibland, det kan ha varit Liftarens guide till galaxen jag såg senast. Ville se om den för att se vad jag skulle tycka så här tio år senare, den var faktiskt lite bättre än jag mindes den (var nog inte så impad första gången).

5. Vem ringde du senast?
Mamma måste det ha varit (det är nästan bara henne jag pratar med på telefon)

6. Vem ringde dig senast? 
Nån telefonförsäljare, får minst två såna samtal om dagen >:/ Svarar aldrig på okända nummer om det inte verkar vara nån myndighet eller liknande som ringer.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"+46910452719 har ringt dig men lämnade inget meddelande, klicka på numret för att ringa tillbaka. Mvh 3"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror lite på sammanhang, ungefär lika totalt sett kanske. Det kan såklart kännas jobbigt att prata med nån man inte känner så bra men jag är inte så jättebra på att formulera mig i sms-form heller.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta sen -00, men då hade de redan varit ihop i uppåt 20 år.

10. När såg du senast din mamma? 
För några veckor sen när jag hälsade på i föräldrahemmet.

Jaha det här var ju så lagom spännande. Är fortfarande sur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar