onsdag 7 januari 2015

100 frågor del 4

31. Vad dricker du till frukost?
Te om jag hinner, annars händer det att jag dricker lite mjölk (ew jag vet) för att skölja ner min smörgås. Hatar att dricka vatten på fastande mage.
 
32. Sover du på någon särskild sida? 
Jag gillar inte att ligga på sidan egentligen (på rygg är det enda som är någotsånär bekvämt). Men jag roterar alltid typ hundra gånger innan jag hinner somna eftersom det blir obekvämt att ligga i samma ställning mer än två minuter. Jag vet inte i vilken ställning jag brukar sova faktiskt.
 
33. Kan du spela poker? 
Nej, värdelös på allt vad spel heter
 
34. Tycker du om att mysa/kela? 
vet ej har extremt lite erfarenhet
 
35. Är du en beroendemänniska?
Tjae, kanske det, jag har ju en del vanor som jag tycker går till överdrift ibland (sötsaker, nagellack och internet)
 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 
Nej men jag har å.a.s. en väldigt liten bekantskapskrets, fyller år i mitten av mars så min födelsedag är nog rätt vanlig.
 
37. Vill du ha barn? 
Alltså... vill och vill, det känns inte så mycket som ett val för mig. Jag har aldrig haft några riktiga förhållanden och känner mig i allmänhet som en person som misslyckats med hela vuxenblivandeprocessen (bli klar med utbildning, komma in på arbetsmarknaden, etc.) och jag är redan över 30. Så jag skulle nog få jobba på för att hinna komma till en plats i livet där det skulle kännas någotsånär ansvarsfullt att skaffa barn (och ursäkta om jag är dömande men jag tycker nog inte man ska vara "lastgammal" när man ynglar av sig, så tråkigt för barnen att ha gamla föräldrar). Jag kan tycka att barn är gulliga, roliga och fina men är inte så bra på att umgås med dem.
 
38. Kan du några andra språk än svenska? 
Engelska och hjälplig spanska (även läst franska, japanska och latin)
 
39. Har du någonsin åkt ambulans? 
Nej
 
40. Föredrar du havet eller en bassäng? 
Det beror väl på. Kommer från Göteborg så har blivit indoktrinerad med att man måste tycka att bad med brännmaneter, havstulpaner, havsbotten som är täckt av sån där brun tång, glashala klippor man kan halka och slå ihjäl sig på närsomhelst och 12-gradigt vatten är "så härligt", men kan tycka att hela den grejen är lite överskattad. Och bassänger är ju... ofta lite småäckliga egentligen. Får jag säga insjö? Jag gillar att bada egentligen men det är så mycket krångel runtomkring så det blir nästan aldrig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar