lördag 10 januari 2015

100 frågor del 5

41. Vad spenderar du helst pengar på? 
Nagellack antar jag, suck.

42. Äger du dyrbara smycken? 
Har nån liten guldkedja jag fick av farmor som jag aldrig haft på mig (har ingen berlock till).

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? 
Hmm, jag tittar väl mest lite då och då på Netflix och SVT Play. Har inte tittat så mycket de senaste tiden dock, det blir bara planlös slösurfning i stället tråkigt nog. (Såna här frågor är typ jobbiga för mig ibland, det är som att jag skäms för mina mediavanor/val av "kulturintag" liksom.) Ehh... jag vet inte, typ På spåret? Eller Modellflickor, lol (grät av sista avsnittet)

45. Vem är den roligaste människan du känner? 
känner ju knappt en kotte :/

46. Sover du med gosedjur? 
Näe

47. Vad har du för ringsignal? 
en som låter ring ring

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Föräldrarna har väl sparat nån sparkdräkt som minne.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Musmattan är röd och grön

50. Flirtar du mycket? 
Inte så ofta jag ens träffar nån jag vill flirta med i dessa dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar