söndag 4 januari 2015

100 frågor del 3

21. Sover du med eller utan kläder på dig? 
Brukar väl sova i t-shirten jag haft på mig och underbyxer, tycker det känns konstigt utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 
En för det mesta

23. Hur många landskap har du bott i? 
Två tror jag (Väster- och Östergötland)

24. Vilka städer har du bott i? 
Göteborg, Linköping och Valencia i Spanien

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? 
Jag tror på att lufta fötterna så ofta det går för att undvika fotsvamp så jag brukar gå barfota inomhus om jag inte fryser för mycket.

26. Är du social? 
Njaee, inte så värst. Önskar verkligen att jag vore men jag är för kass på att prata med folk.

27. Vilken är din favoritglass? 
Jag har inget emot glass men är inte så värst engagerad i det, jag brukar väl köpa en sån Geisha-strut ibland?

28. Vilken är din favoritefterrätt? 
Gillar efterrätt i största allmänhet (men inte sånt med typ lingon som ska vara "fräscht" och "inte för sött" nej usch usch)

29. Tycker du om kinamat? 
Jovars men har knappt ätit det sen jag flyttade hemifrån.

30. Tycker du om kaffe?
Ja, fast jag brukar mest dricka latte om jag får välja (när jag gör den själv så tar jag typ 7 delar mjölk och 1 del kaffe), men dricker vanligt kaffe också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar