måndag 19 januari 2015

100 frågor del 6

51. Kan du byta olja på bilen? 
Verkligen inte

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? 
Har inget körkort (har övningskört lite i sena tonåren)

53. Vilken var den senaste boken du läste? 
Håller fortfarande på och läser The Goldfinch sen flera månader tillbaka, jag läser inte så mycket och har inte vanan inne att läsa i min "vardag", så det blir bara ett par sidor då och då.

54. Läser du dagstidningen? 
Nej, eller bara när jag är hemma hos mamma och pappa

55. Prenumererar du på någon veckotidning? 
Nej

56. Dansar du i bilen? 
Eh?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 
Lyssnar inte så mycket på radio, bara lite på Sveriges radios hemsida nån gång emellanåt

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 
Vet inte

59. När var du i kyrkan senast? 
Det kan ha varit när mamma hälsade på mig och vi gick in och tittade lite i Domkyrkan.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? 
haha det var nog min spanskalärare som jag var hemligt förälskad i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar