fredag 23 januari 2015

100 frågor del 7

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 
Nån enstaka natt som barn på tomten på släktens gemensamma sommarställe (fast vi gick förmodligen in och la oss på morgonkvisten när tältet höll på att rasa ihop) och nån gång på nollningen på universitetet. Har aldrig varit nån friluftstyp.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? 
orkar inte svara på denna.

63. Vad lyssnar du på just nu? 
Datorfläkten

64. Har du varit med i tidningen? 

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Åt lite halvcrazy "seafood" i Galicien, bl.a. långhalssnäckor som är nån sorts stora halvstulpaner egentligen (ska vara en delikatess, smakade helt okej men var svåra att få ut själva maten ur) och några sorter av musslor som jag inte sett förut. Har ätit get nån gång tror jag.

66. Vem såg dig naken senast?
Ingen alls


67. Vad är det för färg på din tandborste? 
Vit med lite neonfärgade detaljer

68. Hur imponerar man på dig? 
Genom att typ... ha ett jobb? Eller ha kompisar? Eller vara välinformerad och orka formulera intelligenta åsikter (själv är jag mest livrädd för allt). Eller att kunna lägga eyeliner snyggt, fett impad av det. Eller orka göra saker öht. Jag vet inte, har aldrig ens lyckats leva nån sorts normalt vuxenliv så jag är väl ganska imponerad av de flesta.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen, jag pratar med mamma en gång i veckan ungefär.

70. Har du någon piercing? 
Nej, har tänkt att jag ska ta hål i öronen nån gång men det blir aldrig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar