lördag 19 mars 2016

Veckan som gått!!!

Skrev ju att jag skulle återkomma och berätta hur det gått med mitt projekt att förbättra mina internetvanor under veckan. Det har inte varit nån succé direkt. De första tre dagarna höll jag väl det, men sen var det min födelsedag i torsdags och jag tänkte "äh nu struntar jag i det här". Har även haft problem med dygnsrytmen som vanligt. Nästa vecka är det påsk och jag ska åka hem till mamma och pappa igen och allt kommer att bli så upphackat att det blir svårt att ha några projekt i den stilen. Hoppas få ett par viktiga grejer gjorda på måndag och tisdag.
Födelsedagen då? Tja, har väl mest firat genom att tillfälligt lyfta på mitt numera permanenta köpstopp på nagellack och blivit ett antal flaskor rikare. Ska shoppa liiite till i morgon även om jag inte borde. Har inte lyckats hålla matbudgeten heller... Så efter påsk är det blanda bark i brödet och sjung hej och hå som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar