tisdag 22 mars 2016

:/

Vet inte varför jag skriver här så mycket på sistone, det verkar uppfylla nån sorts behov? Hursomhelst, tänkte bara checka in lite fort för att berätta att jag har en skitdag! Har inte fått gjort det där jag skulle idag och igår, tiden krymper och värst av allt är att jag troligen kommer förlora min tilltänkta opponent för att jag sölat för mycket med att bli klar. Det är inte så mycket det extra jobbet med att hitta ny opponent som känns tråkigt, det får väl ordna sig på nåt sätt, mer själva känslan av att ha förstört för sig (speciellt när handledaren var så snäll och hjälpte mig att hitta opponeringspartner och allt, jag förtjänar verkligen inte honom). Buhu buhu. Plus diverse andra irriterande småsaker. Är jättetrött och lätt gråtmild. Kom upp i morse åtminstone, nu får vi hoppas att jag lyckas hoppa på sömntåget i tid så jag inte behöver stressa så mycket i morgon inför avresa till Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar